lørdag 16. desember 2006

eh, hurra (?)



klokka er tolv, og da er jeg offisielt halvveis til sinnsykt gammel.

rettelse: da er jeg offisielt sinnsykt gammel, halvveis til støvets alder.

jeg har allerede fått syv tekstmeldinger, tre fra folk jeg ikke har snakka med på lenge, og på jobben i dag sang verdens beste venner så jeg måtte gråte nesen sår og rød. OG jeg fikk kamera på pinne og 1500 kroner til kamerakontoen. jeg døde!

og beboser har tusket rundt hele kvelden. mye gjemming og klipping og liming. jeg tipper noen blir overrasket og rundkysset i morgen tidlig.

så selv om jeg faktisk kan huske at det ikke var barne-tv på mandager, at vi ikke fikk telefon før jeg var sju, at jeg hadde o-fag på skolen og gikk i mariusgenser på ungdomsklubben, at jeg var russ før mobiltelefonen kom og at internettet ikke slo an før jeg hadde blitt mor, så må jeg si:

det er ikke så verst å bli eldre. det er faktisk verre å ikke bli det.

adjø, sprettrumpe og rosenkinn
hei hengepupper og livmorfremfall.

for jeg elsker! jeg er elsket!
jeg er heldigst i verden.

1 kommentar:

Ujevne tanker sa...

Hipp hipp hipp, Annikken! Jeg snurrer megselv i ring og nikker og neier og si meg hva vil du mere!!!

Kjøss og klemz<3 og sånn.

Og - nå kan du ansette meg. Ja, jeg bare nevner'e.