mandag 27. november 2006

google schmoogle


hva kommer det av, at når jeg prøver å google denne bloggsen så får jeg null treff?
jeg har prøvd:
ikke bare pølse, men kake også
pølse (hundretusenmillioner treff, så der ga jeg opp)
annikken og kristine
snallebart
knukkaroonie
runkedverg
sexyhornyhouswifebitcheslubingtheirassesforyou.com

og hva skjer? ingenting. I N G E N T I N G ! internettet er ikke hva det var.
og når det er sagt, så synes jeg internettet har stagnert. hva skjedde med virtual reality og teleportering og de greiene der?
der tenker jeg du fikk noe å knaske på (hvis du leser dette), jon bing.

eksperthjelp mottas med takk. gratiale kan vurderes. vi vil jo tross alt ut på verdensveven.

(p.s. personene på bildet har ingenting med personene i artikkelen å gjøre)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallo?

annikken sa...

hallo selv.
nok et eksempel på hvor frustrerende internettet er. jeg aner jo ikke hva slags 'hallo' det der var, fordi internettet ikke formidler ansiktsuttrykk og tonefall.
var det hallo som i
1. hei, er det noen der?
2. hallooooo! er du helt teit eller?
3. heisann, beibi, du er ufattelig heit, tøff og best i verden!
umulig å vite! jeg oppfordrer nok en gang jon bing til å komme på banen her. brennevinskvikt.
og i tilfelle alternativ to; ja.