mandag 27. november 2006

Joakim beskylder meg for ting jeg ikke har gjort

- Jeg blir SÅ KLART sur!

Lapp fra Joakim (den stammende naboen) i dørsprekken da jeg kom hjem i kveld:

HEI. JEG HAR FORSØKT Å FÅ TAK I DEG ET PAR GANGER I DAG UTEN Å LYKKES.
DET VAR EN DEL BRÅK I NATT, SÅ JEG SOV VELDIG DÅRLIG. HADDE DU BESØK?
UANSETT, JEG HADDE SATT STOR PRIS PÅ OM DET BLE RO ETTER HALV TOLV/TOLV PÅ HVERDAGER.

HILSEN JOAKIM


Kjære Joakim,

Natt til i dag var jeg alene hjemme. Jeg snakket ikke i telefonen og jeg hadde ikke på musikk. Jeg leste i en bok (ikke høytlesning for meg selv) og la meg klokken halv elleve. Du tror ikke at det kan ha vært noen andre du hørte?

Beklager, det var et retorisk spørsmål. Det er greit at du sier fra om ting du er misfornøyd med. Jeg vil også benytte anledningen til å si fra om at jeg kommer til å fortsette å spille musikk i min egen leilighet både på dag- og kveldstid. Jeg kommer også til å ha besøk både titt og ofte. Du har sikkert rett i at det bør være ro i gården etter klokken tolv på hverdager, men vi andre må jo også få leve.

Ingen kommentarer: