lørdag 2. desember 2006

Nattens sms (Selvopptatt? JEG?)

I innboksen:
"Da lar vi komplimentballen ligge død for en stund, synes jeg, små skalker skal vel dale ned i skjul nå? Stas å hilse på, du var veldig søt på ånkli. Håper vi (du) kan fortsette den gode samtalen (om deg)ved leilighet ;)"

Jeg lurer litt på hva jeg skal velge å henge meg opp i. At det var stas å hilse på meg og at jeg er søt på ånkli? Pussig, forresten, at det fineste komplimentet kommer _etter_ at komplimentballen er lagt død. At han håper vi kan fortsette praten en annen gang? Altså møtes igjen da, regner jeg med. "Ved leilighet"? Hvor gammel er man _egentlig_ når man skriver "ved leilighet"? 62?

Nei, det må vel bli det at jeg tydeligvis har brukt HELE kvelden på å snakke om meg selv. Pinlig. Jeg vil gjerne få fortalt at jeg allerede hadde kommentert fenomenet selv. Jeg hadde også vært så raus at jeg sa "Men nok om meg, hva med deg". Selvfølgelig bare for å være høflig, og jeg ble veldig glad da han sa at han mer enn gjerne ville snakke mer om meg. Her ser det altså ut til at jeg ble gjennomskuet.

Ingen kommentarer: