fredag 8. desember 2006

jularbo communication breakdown 10-4 roger that fred ut



først var det fårschpiel på jobben. vi kom rett fra trippel sending og hadde svetteulykke og tåfisproblem.
de andre tok taxi til stedet vi skulle ha jularbo. vi ble igjen, tok på øyenskygge, satt nakne på alle kontorstolene og lagde smykker av noe julepynt vi fant. det var ikke mer å drikke, så vi måtte blande slantene etter de andre og drikke dem. merkelig nok smakte det bedre enn vinen vi hadde fått servert. vi sang på do og var rampepus i korridorene.
så dro vi på jularbo. der var det masse folk og taler og snall. alle skrøyt av maten og det var rart, for den var ikke noe god. så vi dreit i den og drakk rom og cola i stedet.
vi danset i høyhæla gullsko til beina falt av (kristine sine ekstra mye i og med at hun hadde hatt skoene på feil fot en god stund). vi klarte også denne gangen å ringe hele verden, og vi la så klart igjen beskjeder der vi ikke fikk svar.
og du må ikke tro jularbo er noe unntak når det kommer til sms-ing. det er en anledning like god som noen.
her følger noen eksempler fra nattens sms-kommunikasjon:

hei. spakkaroo. jeg eKLAgeR alt sammen. å jularbi the liff on jularbo. hære kommer bulten i bo. han er gularbo hurra.

---

Nåa skal jegn skirive noe her. det erfirodi at jeg er fuk mog mjå.ø neida jeg er joop ikke det. men.
nå syne ds jeg at det er på tide å såve i sngeng
knusakk så snall

---

hva det er med meg? fet skal du rite i. morradu er trådløst tastatur spakkaroonie med knollekass.
ja jørldrø jeg se rpå deg når du prokekoer portefnassk langt ned i halsen før du flækker. hilsen mjasfutistr.ø

---

jeg ELSKER oss jeg. jularbo eller ikke.

Ingen kommentarer: