mandag 20. november 2006

oh the liff. it's hurts


k: jeg vil ha en morsom kjæreste jeg. men det må være en som er like morsom som deg altså. og det går jo ikke.
a: jeg også. men hva er sjansen for å finne noe sånt, liksom? hvis man skulle sette tall på det; hvor sjelden tror du jeg er?
k: … en til to tusen kanskje.
a: ok.
a: ……
a: det regnestykket ble vanskelig. kan vi ikke si en til tusen da?
k: jo. greit
a: ja. skal vi se. tusen ganger tusen er en million. tusen ganger tusen er en million.
(en halvtime senere)
a: tusen ganger tusen er en million. åkei. seks milliarder delt på tusen. det er altså seks millioner som er like morsomme som meg, for deg da, i hele verden. det er jo ganske mange.
k: halvparten er damer da
a: ja. da er det tre millioner igjen.
k: og halvparten av dem er homos.
a: ja, og halvparten av dem igjen er i kuala lumpur. også må du trekke fra de som er søttito… og de som er ti.
k: ….. og de som er atten..
a: atten? var det bare tatt ut av løse luften, eller, runkefjes?
k: ….
a: da sitter vi igjen med 75000 tilgjengelige i europa.
k: ja, men vi gidder jo ikke bli sammen med en polakk heller. og ikke de nedi sør-europa. bortsett fra kanskje de i portugal. men de er jo veldig små da. som playmomenn liksom.
a: …..
k: så da sitter vi igjen med én mann. ÉN MANN! ….på et stusselig småbruk på hamar.
a: sukk. og han har ikke hår heller.
skeive dager!

Ingen kommentarer: