søndag 26. november 2006

dagen før jeg våknet med verdens jævligste knullerufs. uvisst av hvilken grunn:





k: sambucca?
a: uæh.
k: jäger?
a: iiik! nei!
k: bananlikør?
a: ...???
k: fernet?
a: da driter jeg på meg.
k: tequila da?
a: ok.
k: da tar vi en flaske av det.
a: greit.
k: ...
a: ...
k: ...
a: men er det trygt å drikke en hel flaske liksom? bare vi to?
k: ..???
a: jammen, enn om vi må pumpes da? hvem skal si fra?
k: alvårlig talt. vi kaster opp og sovner lenge før vi må pumpes assa. vi er da tross alt voksne mennesker.

---
betryggende.

5 kommentarer:

Anonym sa...

For et vakkert ord knullerufs er. ligger så fint på tunga.

annikken sa...

mhm. selv er jeg også svak for
* håndgemeng
* saftogvann
* sjarlatan
* kruskakli
* osteoporose
og
* vulva

kristine sa...

jeg liker pulesveis.

mmmmmmm pulesveis

annikken sa...

du ER jo pulesveis in persona (non grata).
og apropos det; hvor er du nå?

mmmmm nå (?)

kristine sa...

JEG er pulesveis? JEG?? Snakk for deg sjæl you søndagsknukker you!